• Er det en god idé, at ansatte fra flere organisatoriske afdelinger i virksomheden deltager?
  • Hvor mange spørgsmål skal man svare på?
  • Er analyserne baseret på forskning?
  • Er det en god ide at kombinere potentialeanalyserne?
  • Hvor mange ansatte skal udfylde analyserne?
  • Får vi personlige tilbagemeldinger eller bliver alle svar lagt sammen?