Er det en god idé, at ansatte fra flere organisatoriske afdelinger i virksomheden deltager?
Hvor mange spørgsmål skal man svare på?
Er analyserne baseret på forskning?
Er det en god ide at kombinere potentialeanalyserne?
Hvor mange ansatte skal udfylde analyserne?
Får vi personlige tilbagemeldinger eller bliver alle svar lagt sammen?


